Яхт-тури (Туреччина)

Маршрути турів

Маршрут з Фетхіе

День 1 (субота): Старт з Гьоджеку (1). Адаптація та отримання початкового досвіду в затоці Skopea (2), що рясніє історичними пам’ятками та мальовничими краєвидами: острови ЯсиджаЛазні Клеопатрибухта Сарсалаінші цікаві місця. Оглядаємо їх як з води, так і сходимо на берег. Зупиняємося на ночівлю на одній з числених якорних стоянок, або при бажанні швартуємося до чудового рибальського ресторану.

День 2 (неділя): Ранкова прогулянка берегом, перехід в Kalkan (3). Вітрильна практика з зупинками на купання та перекуси. Постановка на якір. Купання, відпочинок.

День 3 (понеділок): Перехід в Kekova (Simena) (4) По дорозі — лабіринт мальовничих островів між турецьким берегом та грецьким островом Megisti (Kastellorizo). Швартовка до причалу одного з найкращих рибальських ресторанів в Туреччині. Прогулянка селом Калекьой, що являє собою дивний сімбіоз античних залишків та сучасних будівель, в музей в фортеці Сімена (відвідування платне) та давньолікійського некрополя. Вечеря еталонною морською турецькою кухнею — свіжа риба та морепродукти, органічні овочі.

День 4 (вівторок): Зустріч схода сонця в фортеці Сімена (за бажанням). Перехід до затопленого античного міста Аперлай (5). Сноркелінг, прогулянка берегом. Перехід до затоки найромантичнішого міста турецького середземноморського узбережжя — Каш (6). Постановка на якір або швартовка в марині (за бажанням, у вартість не входить). Прогулянка містом, можливо відвідування ресторанів.

День 5 (середа): Перехід до найдовшого (20км) піщаного пляжу Туреччини — Патари (7). Зупинка на якорі, висадка на берег. Відвідування руїн античного міста Патара — місця народження св. Миколая. Прогулянка на одну з найвищих піщаних дюн в Туреччині. Перехід і зупинка на ніч на якорі в одній з безлюдних бухт, що оточені горами.

День 6 (четвер): Перехід до Долини Метеликів (8). Прогулянка каньоном на водоспад. Перехід затокою Белджегиз повз турецьке мертве море — Олюденізострів св. Миколая з залишками однойменного монастиря та острів Караджаорен (теж з руїнами монастиря). Зупинка на ніч або на якорі в мальовничій затоці з можливістю пішої прогулянки на хребет між двома затоками та розпалення вогнища, або за бажанням — у колоритного рибальського ресторана Караджаорен (9).

День 7 (п’ятниця): Повернення в Гьоджек (до 17:00). По дорозі можливість зупинитися на плавання в гроті і на глибині 1000 м, відвідати цікаві місця в затоці Skopea (2). Після повернення в марину та швартовки — прощавальна вечеря від капітана, вільна програма в містечку. Ночуємо на борту яхти.

День 8 (субота): О 8:00 мусимо звільнити яхту. Прогулянка Гьоджеком в очікуванні трансферу до аеропорту Даламан.

 

*Опис маршруту є приблизним. В залежності від погодних умов, бажань та зацікавлень учасників подорожі можливі зміни як маршруту, так і графіку пересування.

Маршрут з Мармарису

День перший, субота. Вихід в море після обід. Мармариська затока. Ночівля в бухті Чіфтлік (Çiftlik) біля причалу рибальського ресторану. Вечеря в ресторані.

День другий, неділя. Перехід до затоки Скопеа (Skopea). Якщо вистачає часу – проміжна зупинка в бухті Ага Лімани (Ağa Limanı) та прогулянка на руїни античного міста Ліде (Lydae). Ночівля на якорі в дикій мальовничій бухті Сарсала (Sarsala Köyü).

День третій, понеділок. Огляд напівзатоплених руїн так званих Лазень Клеопатри (Hamam Köyü) неподалік, перехід через затоку Фетхіє (Fethiye). Прогулянка островом Караджаорен (Karacaören) з руїнами середньовічної фортеці. Вечеря та стоянка на ніч в рибальському ресторані Караджаорен неподалік.

День четвертий, вівторок. Огляд острова Гемілер (Gemiler), він же острів святого Миколая, з залишками середньовічного монастиря. Прогулянка на Олюденіз (Ölüdeniz) – турецьке мертве море. Ночівля на якорі в затишному місці неподалік.

День п’ятий, середаДолина Метеликів (Butterfly Valley). Прогулянка в ефектний каньон з водоспадами. Повернення в затоку Скопеа через затоку Фетхіє. Стоянка та вечеря в рибальському ресторані Гьобюн (Göbün).

День шостий, четвер. Огляд лікійських гробниць в бухті Бедрі Рахмі (Bedri Rahmi). Прибережний перехід до гирла річки Дальян (Dalyan). Ночівля на якорі.

День сьомий, п’ятниця. Екскурсія човном по заплаві річки Дальян до руїн та некрополю античного міста Каунос (Caunos) та місць мешкання велетенських черепах каретта-каретта. Повернення до Мармарису. Здача човна. Можлива вечеря в ресторані марини та ночівля на борту з п’ятниці на суботу (треба звільнити яхту до 9 ранку суботи).

* Опис маршруту є приблизним. В залежності від погодних умов, бажань та зацікавлень учасників подорожі можливі зміни як маршруту, так і графіку пересування

Вартість подорожі яхтою в Туреччині

*Вартість подорожі вітрильною яхтою €760 з особи. 

Також необхідно внести €300 ( по прибутті на яхту)  як страхову заставу. Вона повертається після фінішу у повному обсязі у разі відсутності ушкоджень або з неї вираховується відшкодування у разі зіпсування якогось майна.


Кількість учасників: 

— 6 персон не враховуючи капітана на яхті 35-42 футів (10-12м). Зазвичай така яхта має 3 двомісні каюти і один санвузол. 

— 8 персон не враховуючи капітана та матроса на яхті 43-55 футів (12-17м). Зазвичай така яхта має 4-5 двомісних кают і 3-4 санвузли. 

До вартості подорожі віднесено:

  • чартер (оренда) вітрильної яхти;
  • постільна білизна та рушники на яхті;
  • заправка яхти пальним;
  • гумовий човен;
  • послуги капітана/гіда/кока;
  • харчування на борту (без урахування алкоголю);
  • медична страховка на час перебування в Туреччині.


Додаткові витрати:

  • авіаквитки в обидва боки (в разі необхідности надаємо допомогу в придбанні);
  • трансфери;
  • готель (1 ніч перед мандрівкою);
  • стоянки в маринах (за замовчуванням не передбачаються);
  • підвісний двигун для гумового човна та пальне до нього;
  • 3G інтернет, Wi-Fi роутер в разі потреби;
  • вечері в рибальських ресторанах.


*Вартість подорожей в інших країнах вираховується індивідуально у відповідності до умов цієї країни.

Опис яхти

Яхти для подорожей беруться в оренду (чартер). Вони відрізняються розміром, кількістю кают та туалетів, віком, станом і, відповідно, ціною оренди. Прокатні яхти бувають однокорпусні та двохкорпусні (катамарани). Кожен з цих типів має свої переваги та вади. Зважаючи на те, що катамарани в середньому вдвічі дорожче такого ж розміру однокорпусної яхти, до бюджетного варіанту їх не можна віднести. Тому надалі розглядаються тільки однокорпусні.  

Згідно з потребами та бажаннями команди капітан обирає оптимальний варіант з доступних. Чим більш завчасно приймається рішення про подорож, тим варіантів буде більше. Менше ніж за місяць до старту майже ніколи неможливо знайти будь-яку вільну яхту, не те що мати вибір. Тому бажано планувати подорож яхтою за 3-6 місяців до бажаної дати старту.

Сучасна чартерна вітрильна яхта являє собою самохідний готель, що обладнаний всім необхідним для життя протягом тижня. 

У центрі корпуса знаходиться салон. Це простір загального користування. З нього можна потрапити в каюти і туалет. Беспосередньо в ньому знаходиться кухня та стіл з диванами, за яким команда споживає їжу та спілкується коли це некомфортно робити наверху, на свіжому повітрі.

Кают в залежності від розміру яхти може бути від 3 до 5. Каюти являють собою фактично двоспальне ліжко. Вони обладнані шафками та поличками для зберігання речей, ілюмінаторами або люками для доступу світла та свіжого повітря. 

Кухня має все необхідне для приготування та споживання їжі. Вона обладнана газовою пічкою на дві комфорки. Двох 3-літрових газових балонів вистачає на тижневу подорож. В мийках можна використовувати і прісну, і забортну воду. Також є холодильник. Але він працює лише при заведеному моторі або живленні з берега. Тому зберігати у ньому свіже м’ясо та рибу небезпечно. Для молочних продуктів та яєць його достатньо.

Один або декілька санвузлів поєднують в собі туалет, умивальник і душ. Також додатковий душ обов’язково є на кормовій купальній платформі.

Чартерні яхти обладнані повним комплектом рятувального спорядження. Це надувний рятівний плот, рятувальні жилети та страхувальні паски по кількості людей в команді, рятувальна підкова, сигнальні ракети та дими, вогнегасники.

Засоби зв’язку це стаціонарна та ручна рації для спілкування з іншими кораблями та портами, місцевий телефон для зв’язку з чартерною компанією. Для індивідуального зв’язку підходять звичайні мобільні телефони — навіть у морі 50% часу у середземноморських країнах доступний зв’язок 4G. Можна взяти в прокат wifi-router як додаткове обладнання до яхти, але це не вигідно. Якщо потрібен великий обсяг мобільного інтернету краще купити місцеву сім-карту. Зазвичай же вистачає роумінгу від українських мобільних операторів.

В обов’язковий комплект обладнання яхти також обов’язково входить надувний гумовий човен. Це не рятувальний засіб, а можливість висаджуватися на берег з якорних стоянок. Разом з ним при бажанні можна взяти і підвісний мотор (за додаткову плату).

Харчування відбувається переважно на борту. Для цього перед подорожжю відбувається закупівля продуктів на весь тиждень. Харчування триразове: щільні сніданок та вечеря відбуваються під час стоянки на якорі. Обідній перекус значно простіший через те, що відбувається на ходу. Капітан, за замовчуванням і кок, пропонує мікс зі страв кухні середземноморських країн. В раціоні багато овочів, фруктів, молочних продуктів та яєць. Через вищезгадані особливості бортового холодильника м’ясні та рибні страви не передбачаються. Втім, при наявності в команді рибалки швидше за все буде свіжа риба. Також у нас буде можливість повечеряти у місцевому рибальському ресторанчику і ознайомитися з оригінальною місцевою кухнею. Один такий візит в ресторан запланований, при бажанні їх може бути декілька.

Top